Tidigare föredrag

tisdag, 20 september 2016

HA1

Beskrivning

Nyfiken på hur du får dina sparpengar att öka i värde?

Henrik Larsson, investeringsstrateg på SEB, kommer och berättar om grunderna i fond- och aktiehandel. Har du ingen tidigare erfarenhet inom området men skulle gärna lära dig? Har du grundläggande kunskaper men vill gå vidare? Detta är föreläsningen där vi får lära oss allt från grunden som vi behöver veta för att handla med aktier och fonder. Dessutom inspiration till hur vi på bästa sätt får våra sparpengar att växa!

Vill du ställa frågor till Henrik kan du göra det under föredraget eller redan nu. Ställ din fråga på twitter, instagram eller Facebook under #CBSAktieskola.

För att kunna delta behöver du vara medlem i Chalmers Börssällskap. Medlemskapet kostar 50 kr per läsår och du kan registrera dig innan föreläsningen. Du som är medlem sedan tidigare behöver uppdatera ditt medlemskap för läsåret 16/17.

OBS! Kom i god tid, det är begränsade platser. Glöm inte medlemskortet!

SEB bjuder på lunch!

Bli medlem i CBS

Fri entré till alla våra evenemang.

Endast 50 kr per läsår