Hélène Barnekow

Framgångskoncept Ledarskap

onsdag, 1 februari 2017

HB4

Vi har glädjen att kunna presentera Hélène Barnekow som börssällskapets första föreläsare 2017. Utöver sin nuvarande position som VD för Telia Sverige har Hélène en imponerande bakgrund med ledarskapstjänster inom en rad välkända företag samt erfarenhet av att jobba med ledarskap inom ett flertal länder.

Vad krävs för att leda ett av Sveriges största företag framåt? Hur utvecklar och anpassar man ett stort företag för att hänga med i den digitaliseringsresa som konstant pågår? Vad finns det för skillnader mellan olika länder när man jobbar med ledarskap? Om du vill ha svar på dessa frågor, missa inte vårterminens första lunchföreläsning med börssällskapet på onsdag den 1 februari i HB4 (observera HB4).

Vill du ställa frågor till Hélène kan du göra det under föredraget eller redan nu. Ställ din fråga på sociala medier under #CBSBarnekow.

Telia bjuder på lunch!