Bygg din egna pengamaskin med Sigmastocks

torsdag, 29 november 2018

Stena Center 1

AKTIESKOLA DEL 2 - CBS välkomnar till aktieskola del 2 med Sigmastocks.

Under denna kväll kommer Sigmastocks att gå djupare in på aktier och sparande. Hur bygger du egentligen en aktieportfölj och hur blir du ekonomiskt oberoende? Sigmastocks kommer även att presentera sitt eget verktyg och berätta hur det fungerar. Detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill ta ditt sparande till nästa nivå.

Detta är den andra delen av våra aktieskola. Det är inget krav att ha varit på den första för att delta vid detta tillfälle. Alla medlemmar är välkomna och inga förkunskaper krävs.

Aktieskolan hålls av Sigmastocks den 29 November kl 17.30 i Stena Center (precis vid Chalmershållplatsen). Kursen pågår i ca 1.5h och CBS bjuder på eftermiddagsfika!

Det finns 50 platser till denna kväll och biljetter släpps i evenemanget på Facebook den 22:a November klockan 12.00. Evenemanget är gratis men du behöver en biljett för att delta. Skulle du mot förmodan få förhinder vill vi att du hör av dig till oss så vi kan ge biljetten till någon som blev utan.

För att kunna delta behöver du vara medlem i Chalmers Börssällskap. Detta blir du enklast i vår app, registrera dig som medlem och betala 50kr direkt i appen. Medlemskapet gäller hela verksamhetsåret. Du som är medlem sedan tidigare behöver uppdatera ditt medlemskap för läsåret 18/19.