Aktieskola del 1 med Alexander Gustafsson

Investeringscoach, Nordnet Bank

torsdag, 30 september 2021

HA1

AKTIESKOLA DEL 1 - CBS välkomnar Alexander Gustafsson.
Alexander arbetar som investeringscoach på Nordnet Bank, driver den populära podden “Sparpodden” i Nordnets regi och syns flitigt på Nordnets Youtubekanal “Spara smartare med Nordnet”.

Alexander kommer den 30:e september att hålla i en aktieskola för Börssällskapets alla medlemmar där han bland annat kommer att gå igenom hur man på bästa sätt kommer igång med sitt sparande och hur man investerar i aktier. Alexander kommer även ge tips och tricks att tänka på för att lyckas på aktiemarknaden.

Detta är den första delen av våra kommande aktieskolor. Det är inget krav på att gå på denna för att delta i nästkommande, men vill man få en grundläggande kunskap om börsen, aktier och fonder är detta ett perfekt tillfälle. Inga förkunskaper krävs!

Vill du ställa frågor till Alexander redan nu kan du göra det på twitter, instagram, facebook eller i CBS-appen under #CBSGustafsson

För att kunna delta behöver du vara medlem i Chalmers Börssällskap. Detta blir du enklast i vår app, registrera dig som medlem och betala 50kr direkt i appen. Medlemskapet gäller hela verksamhetsåret. Du som är medlem sedan tidigare behöver uppdatera ditt medlemskap för läsåret 21/22.

Lyssna på Alexander Gustafsson den 30:e september!