Aktieskola med Alexander Gustafsson

Investeringscoach, Nordnet Bank

onsdag, 3 oktober 2018

HA1

AKTIESKOLA DEL 1 - CBS välkomnar investeringscoachen Alexander Gustafsson. Alexander har arbetat som investeringscoach på Nordnet Bank i många år och kommer nu till oss för att under en timme hålla i en aktieskola. Han kommer att reda ut hur man investerar i aktier och hur man på bästa sätt får igång sitt sparande samt dela med sig av tips och trix att tänka på innan man ger sig ut på aktiemarknaden. Detta vill ni inte missa! Så spara in på lunchkostnaden och kom för att lära dig mer om hur du sparar och handlar för att få pengarna att växa.

Detta är den första kursen av våra kommande aktieskolor. Det är inget krav på att gå på denna för att delta i nästkommande, men vill man få en grundläggande kunskap om börsen, aktier och fonder är detta ett perfekt tillfälle.

Vill du ställa frågor till Alexander redan nu kan du göra det på twitter, instagram, facebook eller i CBS-appen under #CBSGustafsson

För att kunna delta behöver du vara medlem i Chalmers Börssällskap. Detta blir du enklast i vår app, registrera dig som medlem och betala 50kr direkt i appen. Medlemskapet gäller hela verksamhetsåret. Du som är medlem sedan tidigare behöver uppdatera ditt medlemskap för läsåret 18/19.

Kom och lyssna på Alexander Gustafsson den 3 oktober i HA1!

Nordnet Bank bjuder på lunch!