Tidigare föredrag

onsdag, 23 november 2016

HA1

Beskrivning

Det har blivit dags för den andra delen av CBS:s aktieskola, denna gång i samarbete med Nordnet.

Tyckte du att första delen var intressant och vill lära dig ännu mer om aktier, sparande och investeringar? Missa då inte denna föreläsning då vi gästas av Alexander Gustafsson, investeringscoach på Nordnet. Han kommer att ta vid där vi slutade och lära dig ännu mer om hur du kan maximera och förbättra ditt privata sparande. Även om du missade första föreläsningen behöver du inte vara orolig, nivån kommer att vara grundläggande och du kommer ändå ha möjlighet att lära dig mycket värdefull kunskap.

Vill du ställa frågor till Alexander kan du göra det under föredraget eller redan nu. Ställ din fråga på Twitter, Instagram eller Facebook under #CBSAktieskola.

För att kunna delta behöver du vara medlem i Chalmers Börssällskap. Medlemskapet kostar 50 kr per läsår och du kan registrera dig innan föreläsningen. Du som är medlem sedan tidigare behöver uppdatera ditt medlemskap för läsåret 16/17.

OBS! Kom i god tid, det är begränsade platser. Glöm inte medlemskortet!

Nordnet bjuder på lunch!

Bli medlem i CBS

Fri entré till alla våra evenemang.

Endast 50 kr per läsår